Informacja o naborze wniosków
W związku z Uchwałą nr LX/343/23 Rady Powiatu Pisz z dnia 31 sierpnia 2023 r. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych lub znajdujących się na terenie powiatu piskiego, Zarząd Powiatu w Piszu informuje, że:
do dnia 28 lutego 2025 roku wyznaczono termin składania wniosków o udzielenie dotacji na rok 2025 na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie powiatu piskiego, będących kontynuacją realizacji zadań w zakresie jak poniżej:
- zadanie pn."Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym kościele
w Turośli" dedykowany Parafii Rzymskokatolickiej pw. Matki Boskiej Częstochowskiej w Turośli, - zadanie pn."Ochrona zabytku kościoła Św. Jana Chrzciciela w Piszu poprzez przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich" dedykowany Parafii Rzymskokatolicka pw. Św. Jana Chrzciciela w Piszu,
- zadanie pn."Remont dachu w celu ochrony zabytku kościoła pw. Matki Bożej Gietrzwałdzkiej
w Kociołku Szlacheckim" dedykowane Parafii Rzymskokatolickiej pw. Matki Bożej Gietrzwałdzkiej
w Kociołku Szlacheckim.
Wniosek o udzielenie dotacji na rok winien zawierać:
- dane wnioskodawcy: imię, nazwisko, miejsce zamieszkania lub nazwę, siedzibę i adres; dane do kontaktu,
- dane o przedsięwzięciu: nazwę, lokalizację, szczegółowy opis - zakres i rodzaj prac, spodziewany efekt rzeczowy, planowany termin wykonania,
- budżet przedsięwzięcia: koszt całkowity, kwota dotacji, wykaz prac wykonanych przy zabytku
w okresie 3 lat poprzedzających dzień złożenia wniosku, - informację o pomocy publicznej,
- informację o środkach publicznych przyznanych z innych źródeł na prace lub roboty objęte wnioskiem oraz informację o ubieganiu się o takie środki u innych organów mogących udzielić dotacji.
Do wniosku należy załączyć:
- decyzję o wpisie zabytku do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków;
- dokument potwierdzający posiadanie przez wnioskodawcę tytułu prawnego do zabytku;
- dokument poświadczający prawo osoby/osób, wskazanej/wskazanych we wniosku do reprezentowania wnioskodawcy, składania oświadczeń woli i zaciągania w jego imieniu zobowiązań, w tym finansowych;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji, w przypadku podmiotów tam zarejestrowanych;
- wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis oraz pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie, jakie wnioskodawca otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat podatkowych, albo oświadczenie o wielkości tej pomocy otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie (dotyczy podmiotów prowadzących działalność gospodarczą);
- informacje określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 201 O r. Nr 53,póz. 311 z późn. zm.) na formularzu określonym tym rozporządzeniem (dotyczy podmiotów prowadzących działalność gospodarczą).
Uwaga: Kopie dokumentów winny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane.
Wniosek należy przedłożyć wg wzoru załącznika do uchwały nr LX/343/23 Rady Powiatu Pisz z dnia 31 sierpnia 2023 r. oraz dostarczyć osobiście, pocztą (z dopiskiem Wydział Promocji) na adres Starostwa Powiatowego w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz lub droga elektroniczną
za pośrednictwem platformy e-doręczenia (dokumenty winny być opatrzne podpisem elektronicznym).
/-/ Andrzej Nowicki Starosta Piski
-
informacja Zarządu Powiatu z dnia 19022025 (pdf)
19 lut 2025 14:34
0,73 MB