BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja - Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów

Informujemy, iż w dniach 30.10.2023 r. – 14.11.2023 r. nieobecny będzie Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Ełku, który obsługiwał mieszkańców Powiatu Piskiego.

W czasie nieobecności rzecznika konsumenci mogą skorzystać z porad prawnych udzielanych przez: 

  • Konsumenckie porady prawne – Infolinia konsumencka 801 440 220 oraz 22/266 76 76 (czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00 – opłata wg taryfy operatora);
  • Centrum E-Porad konsumenckich – e-mail: porady@dlakonsumentow.pl ;
  • Bezpłatne porady prawne dla mieszkańców powiatu piskiego. Zapisy bezpośrednio - 87/425 47 00; w dni robocze w godz. 8:00 - 15:00. 

Ponadto o wszelkich problemach dotyczących reklamacji towarów i usług można informować Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej delegatura w Ełku ul. Chopina 15, 19-300 Ełk, tel.: 87/621 16 53.

Odpowiedzi na zapytania przesłane drogą elektroniczną w okresie urlopu zostaną udzielone po dniu 15.11.2023 r. 

RZECZNICY:

  • GIŻYCKO – tel.: 87/428 59 58 w. 52;
  • SZCZYTNO – tel.: 89/624 70 26;
  • OLSZTYN – 89/523 28 89;
  • WĘGORZEWO – 87/427 09 74.

Skargę na niewłaściwą jakość handlową oferowanych artykułów rolno-spożywczych należy złożyć do Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, 10-079 Olsztyn, www.wijhars.olsztyn.pl tel.: 89/ 522 89 20, 89/522 44 64, 
e-mail: wijhars@wijhars.olsztyn.pl lub wi_olsztyn@wijhars.gov.pl

Informacje dot. Praw konsumenckich znajdują się również na stronach:

Data powstania: wtorek, 31 paź 2023 08:42
Data opublikowania: wtorek, 31 paź 2023 08:44
Data przejścia do archiwum: czwartek, 16 lis 2023 09:43
Opublikował(a): Damian Olszyński
Zaakceptował(a): Damian Olszyński
Artykuł był czytany: 277 razy