O nas
POWIATOWA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
12-200 Pisz ul. Warszawska 5
telefon: ( 0-87) 423-24-04
e-mail: 4p.pisz@gmail.com
Nazwisko i imię dyrektora Poradni: AGNIESZKA GRĄDZKA
PRACOWNICY PORADNI:
Lp. |
Nazwisko i imię |
Stanowisko |
Rodzaj wykonywanych zajęć |
1. |
Grek-Boroń Anna Maria |
psycholog |
diagnoza, terapia |
2. |
Szczytkowska Anna Elżbieta |
psycholog |
diagnoza, terapia |
3. |
Racis Agnieszka |
psycholog |
diagnoza, terapia |
4. |
Pikura Ariel |
psycholog |
diagnoza, terapia |
5. |
Kuczewska Katarzyna |
surdopedagog |
diagnoza, terapia |
6. |
Samul Monika |
pedagog/doradca zawodowy |
diagnoza, terapia,doradztwo zawodowe |
7. |
Sulewska Małgorzata |
wicedyrektor/tyflopedagog/ |
diagnoza, terapia, doradztwo zawodowe |
8. |
Charubin Mariusz |
pedagog/doradztwo zawodowe |
diagnoza, doradztwo zawodowe |
9. |
Więckowicz Jolanta |
logopeda |
diagnoza, terapia |
10. |
Rudnik-Ulążka Katarzyna |
pedagog |
diagnoza,terapia |
11. |
Witkowska Justyna |
psycholog |
diagnoza,terapia |
12. |
Wiszowata Joanna |
logopeda |
diagnoza, terapia |
13. |
Marcińczyk Magdalena |
sekretarka |
zgodnie z zakresem obowiązków |
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA PORADNI:
- czynna od godz. 700 do godz. 1500
- teren działania powiatu piskiego:
gminy: Pisz, Ruciane-Nida, Orzysz, Biała Piska
Psycholodzy:
- sprawdzają czy dziecko się dobrze rozwija
- pomagają zrozumieć zachowanie dziecka
- udzielają indywidualnych porad
- wskażą odpowiednie formy pomocy
- podejmą terapię indywidualną, grupową, rodzinną
- przygotują i poprowadzą zajęcia warsztatowe dla nauczycieli, rodziców oraz zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów
Pedagodzy:
- określą poziom wiadomości i umiejętności szkolnych
- przeanalizują indywidualne potrzeby edukacyjne dziecka
- wskażą sposoby udzielania dziecku pomocy w nauce
- poprowadzą terapię pedagogiczną dzieci z zaburzeniami i deficytami rozwojowymi
- przygotują i poprowadzą zajęcia warsztatowe dla nauczycieli i rodziców oraz zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów
Logopeda:
- określi poziom rozwoju mowy dziecka
- zajmie się usuwaniem zaburzeń mowy
- udzieli porad i konsultacji związanych ze stymulację rozwoju mowy
- pomoże zrozumieć jaki wpływ ma zaburzona mowa dziecka na jego zachowanie i naukę
- przygotuje i poprowadzi zajęcia warsztatowe dla nauczycieli i rodziców oraz zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów