Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Piszu poszukuje osoby na stanowisko: INFORMATYKA
- obsługa informatyczna strony internetowej
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyka)
- umiejętność administrowania siecią komputerową
- doświadczenie w programowaniu, wdrażaniu oprogramowaniu (software)
- umiejętność konfiguracji sieci
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- umiejętność tworzenia stron internetowych
- znajomość założeń POKL
Oferta:
- umowa zlecenie
- nienormowany czas pracy
- zatrudnienie do 31.12.2014 r.
Wymagane dokumenty:
• Życiorys zawodowy (CV)
• List motywacyjny
• Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje
• Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc zatrudnienia
• Oświadczenie kandydata o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Piaskowa 2, 12-200 Pisz, w terminie do dnia 27 czerwca 2013 r. do godziny 12.00 ( 10 dni od ogłoszenia w BIP) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko informatyka”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne ( list motywacyjny, CV) powinny być opatrzone klauzulą:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn.zm.)”
Uprzejmie informujemy, iż odpowiemy na wybrane oferty.
Dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
p.o Dyrektora
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Piszu
Magdalena Kleczkowska