Nabór na stanowisko INFORMATYK
- obsługa informatyczna strony internetowej
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe(informatyka)
- umiejętność administrowania siecią komputerową
- doświadczenie w programowaniu, wdrażaniu oprogramowania (software)
- umiejętność konfiguracji sieci
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- umiejętność tworzenia stron internetowych
- znajomość założeń POKL
Oferta:
- umowa zlecenie
- nienormowany czas pracy
- zatrudnienie do 31.12.2012r.
Wymagane dokumenty:
• Życiorys zawodowy(CV)
• List motywacyjny
• Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje
• Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc zatrudnienia
• Oświadczenie kandydata o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych
Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty należy złożyć w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Piaskowa 2, 12-200 Pisz, w terminie do dnia 8 lipca 2012r. do godziny 15.00(10 dni od ogłoszenia w BIP) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko informatyka”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne(list motywacyjny, CV) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn.zm.)”
Uprzejmie informujemy, iż odpowiemy na wybrane oferty.
Dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
p.o. Dyrektora
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Piszu
Magdalena Kleczkowska