OGŁOSZENIE o naborze
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM
W PISZU
ADRES: Starostwo Powiatowe ,12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7
Starosta Piski ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
- PODINSPEKTORA lub
- INSPEKTORA w Wydziale Finansowym
Miejsce wykonywania pracy – Starostwo Powiatowe w Piszu, Plac Daszyńskiego 7
I. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
a) jest obywatelem polskim,
b) ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
c) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
d) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
e) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
f) posiada wykształcenie:
PODINSPEKTOR – średnie ekonomiczne oraz co najmniej 3-letni staż na stanowisku związanym z płacami lub wyższe i 2-letni staż na stanowisku związanym z płacami.
INSPEKTOR – wymagane wykształcenie wyższe oraz 3-letni staż na stanowisku związanym z płacami.
g) posiada znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i ubezpieczeniu zdrowotnym, ustawy o pracownikach samorządowych i rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
h) posiada umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, obsługi aplikacji „PŁATNIK” i obsługi programu płacowego.
II. Wymagania dodatkowe:
a) kreatywność, terminowość w załatwianiu spraw,
b) umiejętność redagowania pism,
c) umiejętność pracy w zespole.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) naliczanie i sporządzanie list płac,
b) prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń,
c) naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego na rzecz Urzędu Skarbowego,
d) naliczanie składek ubezpieczeń społecznych i funduszu pracy oraz wszelkich potrąceń od wynagrodzeń,
e) sporządzanie wniosków o refundacje wynagrodzeń i składek ZUS,
f) zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników Starostwa oraz osób zatrudnionych na umowę-zlecenie, umowę o dzieło do ZUS,
g) sporządzanie przelewów,
h) sporządzanie list płac dotyczących zasiłków z ubezpieczenia społecznego, prowadzenie dokumentacji,
i) sporządzanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym (przekazywanie pobranych kwot podatków oraz sporządzanie deklaracji, informacji),
j) wydawanie zaświadczeń o zarobkach pracowników, wydawanie RP-7,
k) sporządzanie sprawozdań statystycznych z funduszu płac,
l) rozliczanie miesięczne i roczne PFRON,
m) sporządzanie sprawozdań statystycznych z funduszu płac,
n) ewidencja pożyczek z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) list motywacyjny,
b) CV /życiorys/,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska,
g) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
V. Termin i miejsce składania ofert:
Dokumenty, o których mowa w pkt
IV ogłoszenia należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Piszu, Plac
Daszyńskiego 7, pokój nr 17 w dni robocze
w godzinach urzędowania w nieprzekraczalnym terminie do 11 lipca 2008 roku
do godziny 1500 . Dokumenty te nadane mogą być przesyłką
listową (poleconą) na adres Starostwa (12-200 Pisz, Plac Daszyńskiego 7), nadaną
nie później niż w ostatnim dniu wyznaczonym na składanie dokumentów z dopiskiem
na kopercie
”Wydział finansowy - nabór (płace)”.
Dokumenty nadane później nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Piszu: www.bip.powiat.pisz.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym.
|
STAROSTA PISKI
mgr Andrzej Nowicki
|
Pisz, dnia 27 czerwca 2008r.