BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA ROBOTY REMONTOWE

w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu
Ogłoszenie wysłano do BZP na portal UZP nr 129111-2007 dnia 27.07.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Zamieszczenie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Zespół Szkół Nr 1 w Piszu
Adres pocztowy:
ul. Młodzieżowa 26
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Pisz 12-200 warmińsko-mazurskie
Telefon: Fax:
087 4232143 087 4232143
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zs1.pisz.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:


I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Remont zaplecza socjalnego przy sali gimnastycznej i remont auli szkolnej

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane



nie przysługuje odwołanie

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest remont zaplecza socjalnego przy sali gimnastycznej i remont auli szkolnej CPV - 45042000-8

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Glówny przedmiot 45.04.20.00-8
Dodatkowe przedmioty


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 31/10/2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w części V ust. 1 w pkt.1 i 2 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w części V ust.1 w pkt.6 i 7. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 - Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w części V ust.1 w pkt.1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych [zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ]. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz pracowników z kwalifikacjami gwarantującymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić. Szczegółowy wykaz sporządzony zostanie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zlecenia. Szczegółowy wykaz sporządzony zostanie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 5) Wykonawca przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz prac o podobnym charakterze z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w okresie pięciu lat. Wykonawca musi wykazać, w formie załącznika nr 5 do SIWZ, potwierdzonego referencjami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował zamówienia odpowiadające zakresowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 7) Akceptacja warunków umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 2. W przypadku konsorcjum, każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt 1), 2). W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia (art. 366 Kodeksu cywilnego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

http://www.bip.powiat.pisz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zespół Szkół Nr 1 w Piszu ul. Młodzieżowa 26 12-200 Pisz

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 17/08/2007 Godzina: 10:00

Miejsce:

Zespół Szkół Nr 1 w Piszu ul. Młodzieżowa 26 12-200 Pisz

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

nie dotyczy
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 27 lip 2007 17:16
Data opublikowania: piątek, 27 lip 2007 17:38
Data przejścia do archiwum: sobota, 25 sie 2007 09:34
Opublikował(a): Teresa Fiertek
Zaakceptował(a): Małgorzata Oświęcimko
Artykuł był czytany: 1821 razy