OGŁOSZENIE
O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM
W PISZU
12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7
Starosta Piski ogłasza nabór na wolne stanowisko
PODINSPEKTORA ds. gospodarki nieruchomościami
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru oraz Gospodarki
Nieruchomościami.
|
I.
Wymagania niezbędne:
Kandydatem może
być osoba, która:
-
jest obywatelem
polskim,
-
ukończyła 18 lat i
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw
publicznych,
-
posiada stan
zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
nie była karana za
przestępstwo popełnione umyślnie,
-
cieszy się
nieposzlakowaną opinią,
-
posiada
kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym
stanowisku,
-
posiada
wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku geodezyjnym, ekonomicznym
ewentualnie pokrewnym.
II. Wymagania
dodatkowe
-
znajomość ustawy o
gospodarce nieruchomościami w stopniu umożliwiającym prowadzenie spraw
z zakresu sprzedaży, wydzierżawiania i wynajmowania nieruchomości,
-
znajomość ustawy
Prawo zamówień publicznych w stopniu umożliwiającym
samodzielne opracowanie specyfikacji, istotnych warunków zamówienia oraz
oceny oferty na szacowanie nieruchomości i podziału nieruchomości,
-
znajomość
informatycznych systemów geodezyjnych EWOPIOS i EWMAPA,
-
umiejętność pracy w
zespole .
III.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
z zakresu
gospodarki nieruchomościami w szczególności:
-
sprzedaż
nieruchomości,
-
przekazywanie
nieruchomości w użytkowanie wieczyste,
-
przekazywanie
nieruchomości w trwały zarząd,
-
wydzierżawianie
nieruchomości,
-
naliczanie
opłat z tytułu użytkowania wieczystego, trwałego zarządu i dzierżaw do
celów windykacyjnych,
-
sporządzanie
przypisów opłat z tytułu użytkowania wieczystego, trwałego zarządu i
dzierżaw do celów windykacyjnych,
-
bieżące
prowadzenie kontrolek i teczek zawierających sprzedaż, użytkowanie
wieczyste, trwały zarząd i dzierżawy,
-
załatwianie spraw
związanych z reformą rolną, roszczeniami o zwrot nieruchomości rolnych i
odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne.
IV.Wymagane
dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny,
-
CV /życiorys/,
-
kopie dokumentów
potwierdzających wykształcenie /kserokopia dyplomu ukończenia studiów/,
-
inne dodatkowe
dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
zaświadczenie
lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w
stanowiska,
-
oświadczenie
kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
-
oświadczenie o
niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
-
oświadczenie
kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
V.Termin i miejsce składania ofert:
Dokumenty, o których mowa w pkt IV ogłoszenia należy składać w
sekretariacie Starostwa Powiatowego w Piszu, Plac Daszyńskiego 7, pokój nr
17 w dni robocze w godzinach urzędowania w nieprzekraczalnym
terminie do 30 grudnia 2005 roku do godziny 15-tej osobiście lub nadesłane
przesyłką listową (poleconą) na adres Starostwa, nadanym w Urzędzie
Pocztowym nie później niż w ostatnim dniu wyznaczonym na składanie
wniosków z dopiskiem ( „dotyczy naboru na stanowisko
urzędnicze”/Dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piszu po
wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
|