nabór na stanowisko urzędnicze
II Liceum Ogólnokształcące w Piszu
12 – 200 Pisz, ul. Młodzieżowa 26
(adres Szkoły)
DYREKTOR II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W PISZU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
LUB WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor II Liceum Ogólnokształcącego w Piszu ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze (kierownicze stanowisko urzędnicze) pracy w II Liceum Ogólnokształcącym w Piszu.
Nazwa Stanowiska: samodzielny referent ds. kadrowo - majątkowych
Ilość Stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: II Liceum Ogólnokształcące w Piszu
12 – 200 Pisz, ul. Młodzieżowa 26
(adres)
Określenie zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy
- Kadry i organizacja pracy
- prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły, aktualizacja danych osobowych;
- przygotowanie umów o pracę oraz wystawianie świadectw pracy;
- prowadzenie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli;
- organizowanie szkoleń stanowiskowych i okresowych pracowników;
- organizowanie okresowych szkoleń bhp, prowadzenie rejestru szkoleń;
- organizowanie badań profilaktycznych pracowników, prowadzenie rejestru badań;
- rejestrowanie i prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich wszystkich pracowników szkoły;
- prowadzenie kart urlopowych dla pracowników administracji i obsługi;
- prowadzenie spraw emerytalno – rentowych, wypełnianie druków do rent i emerytur;
- organizowanie i kontrola pracy pracowników obsługi;
- wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej szkoły, sporządzanie zestawień zbiorczych z zakresu pracownicy oraz z zakresu szkoła;
- opracowywanie sprawozdań i informacji dla Głównego Urzędu Statystycznego, organu prowadzącego i organu nadzorującego szkołę;
- sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do PFRON;
- prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną;
- administracyjna obsługa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
- przygotowanie dokumentacji do archiwizacji;
- Zarządzanie majątkiem
- ogólny nadzór nad całością inwentarza;
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych;
- wykonywanie czynności związanych z zaopatrzeniem szkoły w materiały, sprzęt, pomoce naukowe itp. zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;
- nadzór i kontrola stanu technicznego budynku, bhp i ppoż.;
- prowadzenie ksiąg obiektów szkolnych;
- sporządzanie projektów umów, zamówień, zleceń wykonania prac, remontów oraz czuwanie nad ich realizacją;
- prowadzenie rejestru umów;
- rejestrowanie faktur – rachunków za wykonane roboty lub usługi, za zakupione materiały, towary, majątek trwały – kontrola wstępna, prawidłowe, kompletne i rzetelne opisywanie faktur dla celów VAT;
- wystawianie faktur VAT sprzedaży i zakupu oraz prowadzenie ich rejestru;
- prowadzenie ewidencji zamówień publicznych;
- prowadzenie wypożyczalni pomocy dydaktycznych oraz dokumentacji z tym związanej.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość przepisów Ustaw: Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela, Zamówienia publiczne, Prawo budowlane, O Ochronie Przeciwpożarowej, O systemie Oświaty, Prawo oświatowe i rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw.
- Doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem spraw pracowniczych i zarządzaniem majątkiem – minimum 2 lata.
- Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office, programu Rozrachunki, wprowadzania danych do Systemu Informacji Oświatowej SIO.
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność dobrej organizacji pracy.
- Samodzielność, jak również umiejętność pracy w zespole.
- Sumienność, dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność.
Warunki pracy:
- godziny pracy od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- warunki pracy zgodne ze stosowanymi regulaminami prawa pracy i przepisów BHP.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia;
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc zatrudnienia potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;
- oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych, o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (według załączonego wzoru);
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Informuję, że we wrześniu bieżącego roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w II Liceum Ogólnokształcącym w Piszu w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągał 6 % ogół zatrudnionych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w sekretariacie II Liceum Ogólnokształcącym w Piszu, ul. Młodzieżowa 26, 12-200 Pisz, w terminie do dnia 19 sierpnia 2021r. do godziny 15:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie z dnia 30.07.2021r. w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko samodzielny referent ds. kadrowo – majątkowych w II Liceum Ogólnokształcącym w Piszu”,
Kandydaci spełniają wymogi formalne (w części dot. wymagań niezbędnych) zostaną powiadomieni o przejściu do dalszego etapu naboru.
Wyniki postępowania rekrutacyjnego zostaną upublicznione niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru na tablicy informacyjnej II Liceum Ogólnokształcącego w Piszu oraz Biuletynie Informacji Publicznej pozostaną tam przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Kontakt w sprawie rekrutacji:
tel.874232143
Przed podjęciem zatrudnienia w II Liceum Ogólnokształcącym w Piszu wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( 4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL )
informuję, że
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest II Liceum Ogólnokształcące w Piszu, ul. Młodzieżowa 26, 12-200 Pisz, tel. 87 4232143
- W sprawie z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: korzuch@infoic.pl
- Dane osobowe Pana/Pani będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia j/w o ochronie danych, Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) w celu naboru kandydatów na wolne urzędnicze stanowisko tj. Samodzielny Referent Administracyjny.
- Posiada Pan/Pani prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane na zasadach określonych w regulaminie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze w II Liceum Ogólnokształcącym w Piszu. Konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
- Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania powierzonych w procesie naboru danych osobowych zawiera treść załączonego oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
Pisz, dnia 30 lipca 2021 r.