Plan pracy Komisji
PLAN PRACY Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Weterynarii, Ochrony Środowiska, Bezpieczeństwa, Obronności, komunikacji i Drogownictwa
NA I półrocze 2021 r.
TERMIN
|
TEMATYKA POSIEDZEŃ |
OSOBY ZAPROSZONE |
styczeń
|
1. Sprawozdanie z działalności Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w 2020r. 2. Zaopiniowanie bieżących projektów uchwał. 3. Tematy bieżące. |
1. Naczelnik WZK. |
luty |
1. Zaopiniowanie bieżących projektów uchwał. 2. Tematy bieżące. |
|
marzec
|
1. Informacja o realizacji zadań Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej na terenie powiatu w 2020 roku. 2. Zaopiniowanie bieżących projektów uchwał. 3. Tematy bieżące. |
1. Powiatowy lekarz Weterynarii.
|
kwiecień
|
1. Zaopiniowanie bieżących projektów uchwał. 2. Tematy bieżące. |
|
maj
|
1. Raport o stanie powiatu . 2. Zaopiniowanie bieżących projektów uchwał. 3. Tematy bieżące. |
1. Starosta Piski 2. Sekretarz Powiatu
|
czerwiec
|
1. Informacja dotycząca zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego w powiecie oraz realizacji zadań przez Komendę Powiatową Policji w 2020 r. 2. Informacja o stanie bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej oraz zagrożeniach pożarowych powiatu i funkcjonowania sił ratowniczych w 2020 r. 3. Okresowe sprawozdanie z działalności komisji. 4. Opracowanie planu pracy komisji na II półrocze 2021 roku. 5. Zaopiniowanie bieżących projektów uchwał. 6. Tematy bieżące. |
1. Komendant Powiatowej Policji w Piszu. 2. Komendant Powiatowej Straży Pożarnej w Piszu. |
Plan pracy Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Weterynarii, Ochrony Środowiska, Bezpieczeństwa, Obronności , Komunikacji i Drogownictwa na I półrocze 2021 r. został uchwalony na posiedzeniu komisji w dniu 28 grudnia 2020 r. jednogłośnie 4 głosami za. W głosowaniu nie brało udziału 2 radnych.
Na podstawie § 45 ust. 2 Statutu Powiatu Rada Powiatu Pisz zatwierdza plan pracy Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Weterynarii, Ochrony Środowiska, Bezpieczeństwa, Obronności, Komunikacji i Drogownictwa na I półrocze 2021r. głosami: : za 16 głosów, 0 głosów przeciw i 0 głosów wstrzymujących się. W głosowaniu nie brał udziału 1 radny.