ZMIANA ZASAD FUNKCJONOWANIA PUNKTÓW NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ W POWIECIE PISKIM - PRZEDŁUŻENIE TERMINU ORGANIZACJI UDZIELANIA PORAD NA ODLEGŁOŚĆ
Informujemy, że w związku z przeciwdziałaniem zagrożeniom związanym z COVID-19,
DO ODWOŁANIA,
Starosta Piski przedłużył termin zawieszenia działalności punktów niepłatnej pomocy prawnej na zasadzie osobistego udzielania porad w punktach w Białej Piskiej i Piszu.
Jednocześnie informujemy, że w tym czasie organizuje się udzielanie porad przez telefon lub drogą e-mailową.
W celu uzyskania porady należy wypełnić załączony wniosek o zgłoszenie porady na odległość wraz z oświadczeniem o niemożności pokrycia kosztów odpłatnej porady. Skan podpisanego wniosku i oświadczenia należy przesłać na e-mail Starostwa Powiatowego w Piszu sekretariat@powiat.pisz.pl. Telefonicznie lub e-mailowo zostanie umówiony termin porady. Porada zostanie udzielona telefonicznie lub e-mailowo.
Po udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczonym nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim osoba uprawniona zostanie poinformowana o możliwości przekazania anonimowej opinii o udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczonym nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim pod adresem poczty elektronicznej Starostwa Powiatowego w Piszu sekretariat@powiat.pisz.pl lub listownie na adres Starostwa Powiatowego w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz.
Wszelkie zapytania na temat funkcjonowania Punktów nieodpłatnej pomocy prosimy kierować pod numer Starostwa Powiatowego w Piszu 87 425 47 00.
Szczegóły w załączeniu.
- Zarządzenie w sprawie przedłużenia terminu udzielania porad na odległość (pdf) (pdf) 4 maj 2020 13:20 0,33 MB
- wniosek o udzielenie porady na odledłość_ wersja edytowalna (doc) (doc) 4 maj 2020 13:21 0,04 MB
- wniosek o udzielenie porady na odległość (pdf) 4 maj 2020 13:21 0,29 MB