BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie naboru na stanowisko urzędnicze

II Liceum Ogólnokształcące w Piszu

12 – 200 Pisz, ul. Młodzieżowa 26

 (adres Szkoły)

 

 

DYREKTOR II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W PISZU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

LUB WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Dyrektor II Liceum Ogólnokształcącego w Piszu ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze (kierownicze stanowisko urzędnicze) pracy w II Liceum Ogólnokształcącym w Piszu.

 

Nazwa Stanowiska: Samodzielny Referent ds. Kadrowo - majątkowych

Ilość Stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: II Liceum Ogólnokształcące w Piszu

12 – 200 Pisz, ul. Młodzieżowa 26

(adres)

 

Określenie zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy

  1. Kadry i organizacja pracy
  • prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły, aktualizacja danych osobowych;
  • przygotowanie umów o pracę oraz wystawianie świadectw pracy;
  • prowadzenie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli;
  • organizowanie szkoleń stanowiskowych i okresowych pracowników;
  • organizowanie okresowych szkoleń bhp, prowadzenie rejestru szkoleń;
  • organizowanie badań profilaktycznych pracowników, prowadzenie rejestru badań;
  • rejestrowanie i prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich wszystkich pracowników szkoły;
  • prowadzenie kart urlopowych dla pracowników administracji i obsługi;
  • prowadzenie spraw emerytalno – rentowych, wypełnianie druków do rent i emerytur;
  • organizowanie i kontrola pracy pracowników obsługi;
  • wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej szkoły, sporządzanie zestawień zbiorczych z zakresu pracownicy oraz z zakresu szkoła;
  • opracowywanie sprawozdań i informacji dla Głównego Urzędu Statystycznego, organu prowadzącego i organu nadzorującego szkołę;
  • sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do PFRON;
  • prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną;
  • administracyjna obsługa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
  • przygotowanie dokumentacji do archiwizacji;
  1. Zarządzanie majątkiem
  • ogólny nadzór nad całością inwentarza;
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych;
  • wykonywanie czynności związanych z zaopatrzeniem szkoły w materiały, sprzęt, pomoce naukowe itp. zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;
  • nadzór i kontrola stanu technicznego budynku, bhp i ppoż.;
  • prowadzenie ksiąg obiektów szkolnych;
  • sporządzanie projektów umów, zamówień, zleceń wykonania prac, remontów oraz czuwanie nad ich realizacją;
  • prowadzenie rejestru umów;
  • rejestrowanie faktur – rachunków za wykonane roboty lub usługi, za zakupione materiały, towary, majątek trwały – kontrola wstępna, prawidłowe, kompletne i rzetelne opisywanie faktur dla celów VAT;
  • wystawianie faktur VAT sprzedaży i zakupu oraz prowadzenie ich rejestru;
  • prowadzenie ewidencji zamówień publicznych;
  • prowadzenie wypożyczalni pomocy dydaktycznych oraz dokumentacji z tym związanej.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Znajomość przepisów Ustaw: kodeks prac, Karta Nauczyciela, Zamówienia publiczne, Prawo budowlane, O Ochronie Przeciwpożarowej, O systemie Oświaty, Prawo oświatowe i rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw.
  3. Doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem spraw pracowniczych i zarządzaniem majątkiem – minimum 2 lata.
  4. Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office, programu Rozrachunki, wprowadzania danych do Systemu Informacji Oświatowej SIO.
  5. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność dobrej organizacji pracy.
  2. Samodzielność, jak również umiejętność pracy w zespole.
  3. Sumienność, dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność.

 

Warunki pracy:

  • godziny pracy od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30,
  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • warunki pracy zgodne ze stosowanymi regulaminami prawa pracy i przepisów BHP.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
  • list motywacyjny;
  • kwestionariusz osobowy;
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia;
  • kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc zatrudnienia potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;
  • oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych, o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (według załączonego wzoru);
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

Informuję, że we wrześniu bieżącego roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w II Liceum Ogólnokształcącym w Piszu w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągał 6 %  ogół zatrudnionych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w sekretariacie II Liceum Ogólnokształcącym w Piszu, ul. Młodzieżowa 26, 12-200 Pisz, w terminie do dnia 14 listopada 2019r. do godziny 15:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie z dnia 29.10.2019r. w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko samodzielny referent ds. kadrowo – majątkowych w II Liceum Ogólnokształcącym w Piszu”,

 

Kandydaci spełniają wymogi formalne (w części dot. wymagań niezbędnych) zostaną powiadomieni o przejściu do dalszego etapu naboru.

 

Wyniki postępowania rekrutacyjnego zostaną upublicznione niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru na tablicy informacyjnej II Liceum Ogólnokształcącego w Piszu  oraz Biuletynie Informacji Publicznej pozostaną tam przez okres co najmniej 3 miesięcy.

 

Kontakt w sprawie rekrutacji:

tel.874232143

 

Przed podjęciem zatrudnienia w  II Liceum Ogólnokształcącym w Piszu wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

 

Dodatkowe informacje:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( 4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL )

informuję, że

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest II Liceum Ogólnokształcące w Piszu, ul. Młodzieżowa 26, 12-200 Pisz, tel. 87 4232143
  2. W sprawie z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: korzuch@infoic.pl
  3. Dane osobowe Pana/Pani będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia j/w o ochronie danych, Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) w celu naboru kandydatów na wolne urzędnicze stanowisko tj. Samodzielny Referent Administracyjny.
  4. Posiada Pan/Pani prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
  5. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a  w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
  7. Pani/Pana dane będą przetwarzane na zasadach określonych w regulaminie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze w II Liceum Ogólnokształcącym w Piszu. Konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
  8. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania powierzonych w procesie naboru danych osobowych zawiera treść załączonego oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

 

 

Pisz, dnia 29 października 2019 r.

 

Data powstania: wtorek, 29 paź 2019 12:32
Data opublikowania: wtorek, 29 paź 2019 12:46
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 21 gru 2020 11:45
Opublikował(a): Teresa Fiertek
Zaakceptował(a): Małgorzata Oświęcimko
Artykuł był czytany: 913 razy