Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu
Miejsce załatwienia sprawy
ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz
pok. nr 11 - parter
Poniedziałek – Piątek 8:00-14:00
tel. (87) 4254713, 4254714
fax: (87) 4254701
Gdzie odebrać formularze:
ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz
pok. nr 11 - parter
Poniedziałek – Piątek 8:00-14:00
Opłaty:
2. W przypadku wycofania pojazdu z ruchu na okres dłuższy niż 2 miesiące, ale nie dłuższy niż okres dopuszczalnego czasowego wycofania z ruchu (48 miesięcy), opłatę powiększa się za każdy kolejny miesiąc czasowego wycofania pojazdu z ruchu o:
a) 4zł - od 3 do 12 miesiąca;
b) 2zł - od 13 do 24 miesiąca;
3).17 zł - opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.
Opłatę uiszcza się na konto Starostwa Powiatowego w Piszu:
- 58936400002002084000150005.
Opłat komunikacyjnych można dokonać przelewem ( w tytle podając nr. VIN markę pojazdu), bądź bezpośrednio w kasie lub dokonać płatności kartą przy okienku.
Data sporządzenia
Data zatwierdzenia
- Wniosek o czasowe wycofanie z ruchu.docx (docx) 28 kwi 2020 07:48 0,02 MB