BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

INFORMACJA ZARZĄDU POWIATU W PISZU z 11 kwietnia 2024 r.

Informacja na temat terminu składania wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie powiatu piskiego, na rok 2024.

INFORMACJA ZARZĄDU POWIATU W PISZU

z 11 kwietnia 2024 r.

 W związku z Uchwałą nr LX/343/23 Rady Powiatu Pisz z dnia 31 sierpnia 2023 r. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych lub znajdujących się na terenie powiatu piskiego, Starosta Piski informuje, że do dnia
30 czerwca 2024 roku wyznaczono termin składania wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie powiatu piskiego, na rok 2024.

  1. Wniosek o udzielenie dotacji winien zawierać:
  2. dane wnioskodawcy: imię, nazwisko, miejsce zamieszkania lub nazwę, siedzibę i adres; dane do kontaktu,
  3. dane o przedsięwzięciu: nazwę, lokalizację, szczegółowy opis - zakres i rodzaj prac, spodziewany efekt rzeczowy, planowany termin wykonania,
  4. budżet przedsięwzięcia: koszt całkowity, kwota dotacji, wykaz prac wykonanych przy zabytku w okresie 3 lat poprzedzających dzień złożenia wniosku,
  5. informację o pomocy publicznej,
  6. informację o środkach publicznych przyznanych z innych źródeł na prace lub roboty objęte wnioskiem oraz informację o ubieganiu się o takie środki u innych organów mogących udzielić dotacji.
  7. Do wniosku należy załączyć:
  8. decyzję o wpisie zabytku do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków;
  9. dokument potwierdzający posiadanie przez wnioskodawcę tytułu prawnego do zabytku;
  10. dokument poświadczający prawo osoby/osób, wskazanej/wskazanych we wniosku do reprezentowania wnioskodawcy, składania oświadczeń woli i zaciągania w jego imieniu zobowiązań, w tym finansowych;
  11. aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji, w przypadku podmiotów tam zarejestrowanych;
  12. wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis oraz pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie, jakie wnioskodawca otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat podatkowych, albo oświadczenie o wielkości tej pomocy otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie (dotyczy podmiotów prowadzących działalność gospodarczą);
  13. informacje określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 201 O r. Nr 53,póz. 311 z późn. zm.) na formularzu określonym tym rozporządzeniem (dotyczy podmiotów prowadzących działalność gospodarczą).

Uwaga: Kopie dokumentów winny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane.

Wniosek należy przedłożyć wg wzoru załącznika do uchwały nr LX/343/23 Rady Powiatu Pisz z dnia 31 sierpnia 2023 r. oraz  dostarczyć osobiście lub pocztą (z dopiskiem Wydział Promocji) na adres Starostwa Powiatowego w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz

/-/ Andrzej Nowicki

Starosta Piski

Data powstania: czwartek, 11 kwi 2024 13:12
Data opublikowania: czwartek, 11 kwi 2024 13:20
Opublikował(a): Aneta Ofman
Zaakceptował(a): Aneta Ofman
Artykuł był czytany: 30 razy