BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o zamówieniu- ZEAS.231.4.45.2017- dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego

Powiat Piski- Powiatowy Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby realizacji projektu pn. „Budowa warsztatów szkolnych i wiaty magazynowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu jako inwestycja w branżowe szkolnictwo zawodowe” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: RPWM.09.00.00 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Nr Priorytetu Inwestycyjnego: Inwestycje w edukację, umiejętności i uczenie się przez całe życie poprzez rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Działanie: RPWM.09.03.00 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie: RPWM.09.03.01 Infrastruktura kształcenia zawodowego w trzech częściach:

Część 1- Dostawa sprzętu multimedialnego,

Część 2- Dostawa 4 rejestratorów leśniczego z 4 drukarkami termicznymi do rejestratorów,

Część 3- Dostawa 16 zestawów komputerowych z oprogramowaniem.

 

Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, aby do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudnił przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę, minimum:

- 2 osoby bezrobotne- dotyczy Części 1, Części 2 i Części  3,

skierowane do pracy przez Urzędy Pracy lub organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państwa poza terytorium Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zatrudnione osoby bezrobotne zobowiązane będą do osobistego wykonywania pracy przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały określone w Dziale XVII SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.

 

Wymagany termin realizacji zamówienia:

- Część 1- Dostawa sprzętu multimedialnego – maksymalnie 21 od dnia podpisania umowy,

- Część 2- Dostawa 4 rejestratorów leśniczego z 4 drukarkami termicznymi do rejestratorów - maksymalnie 21 od dnia podpisania umowy,

- Cześć 3- Dostawa 16 zestawów komputerowych z oprogramowaniem- maksymalnie 21 od dnia podpisania umowy.

Data powstania: poniedziałek, 16 paź 2017 14:32
Data opublikowania: poniedziałek, 16 paź 2017 14:41
Data edycji: wtorek, 17 paź 2017 14:50
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 6 lis 2017 11:16
Artykuł był czytany: 1077 razy
Ilość edycji: 4