BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Doradcy do spraw osób niepełnosprawnych

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Piszu poszukuje kandydatów na stanowisko doradcy do spraw osób niepełnosprawnych
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
1. Wymagania niezbędne:
a) Posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) Brak karalności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) Wykształcenie:
-wykształcenie wyższe lub wyższe zawodowe na kierunkach: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, prawo, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub
-wykształcenie wymagane dla pracownika socjalnego zgodne z art. 116 ust. 1 ustawy o pomocy społecznej z dnia 12.03.2004 r.,
d) Wiedza z zakresu aktywizacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych,
e) Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
f) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku doradcy do spraw osób niepełnosprawnych.

2. Wymagania dodatkowe:
a) Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi,
b) Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
c) Dyspozycyjność,
d) Umiejętność radzenia sobie ze stresem.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie doradztwa i wsparcia osób niepełnosprawnych,
2. Prowadzenie Klubu Samopomocy dla osób niepełnosprawnych z terenu powiatu piskiego,
3. Tworzenie diagnozy potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej,
4. Współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz z różnymi podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych,
5. Organizowanie spotkań i szkoleń dla osób niepełnosprawnych ze specjalistami z różnych dziedzin,
6. Rozpowszechnianie informacji na temat przysługujących osobom niepełnosprawnym usług, ulg i uprawień oraz na temat programów i projektów mających na celu wsparcie osób niepełnosprawnych.
7. Upowszechnianie nowych możliwości zatrudnienia, np. spółdzielnie socjalne.
8. Kontakt z pracodawcami w zakresie zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
9. Gromadzenie informacji i organizowanie specjalistycznego poradnictwa dla osób niepełnosprawnych.
10. Udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach osób niepełnosprawnych.
11. Inicjowanie lokalnego partnerstwa na rzecz aktywizacji osób niepełnosprawnych.
4. Wymagane dokumenty:
• Życiorys zawodowy (CV),
• List motywacyjny,
• Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
• Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc zatrudnienia,
• Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (jeśli kandydat jest w ich posiadaniu),
• Referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy (jeśli kandydat jest w ich posiadaniu),
• Oświadczenie kandydata o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych.
• Oświadczenie kandydata zawierające zgodna przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji-zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
5. Inne informacje
Zatrudnienie na umowę zlecenie w systemie zadaniowego czasu pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 25 marca 2015 roku do godz. 12.00 w siedzibie tut. Centrum lub pocztą na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Piszu, ul. Piaskowa 2, 12-200 Pisz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko: „Doradcy do spraw osób niepełnosprawnych”
Oferty, które wpłyną do PCPR po w/w. terminie nie będą rozpatrywane.
Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.









Data powstania: poniedziałek, 16 mar 2015 09:41
Data opublikowania: poniedziałek, 16 mar 2015 09:41
Opublikował(a): Magdalena Kleczkowska
Zaakceptował(a): Magdalena Kleczkowska
Artykuł był czytany: 1522 razy