BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony - PZD.II.3431/ 7 /2009

Nowa strona 1

 

 

PZD.II.3431/ 7 /2009                                                                                                          Pisz, dnia:  12.05.2009r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

                                      dot.:  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Numer sprawy:  PZD.II.3431/ 7 /2009

        Nazwa  zadania:   Usługi  w  zakresie  pełnienia  nadzoru  inwestorskiego  nad  realizacją  zadania:

        „ Przebudowa  drogi  powiatowej  nr 1720N  od drogi krajowej Nr 63 (Miłki) –  Marcinowa  Wola  -    

        - Cierzpięty–Orzysz    Etap I - od km 11+036,96  do km 20+850,00    odcinek  Cierzpięty – Orzysz”.


        Realizacja   zamówienia   objęta   jest  dofinansowaniem   z   Regionalnego  Programu   Operacyjnego      

        Warmia   i   Mazury   2007  –  2013.

 

Działając na podstawie art. 40 ust.1  Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655              z późniejszymi zmianami)    Powiatowy  Zarząd  Dróg  w  Piszu  zawiadamia  o  wszczęciu  postępowania              o  udzielenie  zamówienia  publicznego.

1.   Nazwa i adres zamawiającego  : 

 

Powiatowy   Zarząd   Dróg  w   Piszu,  ul. Czerniewskiego  6,   12-200 Pisz

Tel.: (0 87) 423 28 07;    fax :  (0 87) 423 24 22

e-mail: parkwaypzd@hot.pl 

adres  strony  internetowej :  www.bip.powiat.pisz.pl

Godziny  urzędowania :  poniedziałek – piątek   od  07:00  do  15:00.

 

2.  Określenie trybu zamówienia   :  

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy  Prawo zamówień publicznych.

 

3.  Adres   strony    internetowej,   na  której   zamieszczona   będzie  specyfikacja    istotnych    warunków     

zamówienia  :

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej:     www.bip.powiat.pisz.pl                        
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie :
                      -   w siedzibie Zamawiającego ( adres w pkt. 1),  pok. Nr 5,

-   pocztą, po przesłaniu pisemnej prośby na adres Zamawiającego.

 

4.  Określenie     przedmiotu     oraz    wielkości    lub   zakresu    zamówienia,     z    podaniem     informacji   o  możliwości   składania  ofert  częściowych : 

   

4.1.    Opis  przedmiotu  zamówienia :

Przedmiotem  zamówienia  są   usługi  w  zakresie  pełnienia  nadzoru  inwestorskiego  nad  realizacją   zadania:  „Przebudowa    drogi    powiatowej    nr  1720N  od   drogi   krajowej       nr  63 (  Miłki  )    –   Marcinowa  Wola  –  Cierzpięty  –  Orzysz     Etap I - od  km  11 + 036,96  do  km 20 + 850,00   odcinek   Cierzpięty –  Orzysz”.        Obowiązki  inspektora  nadzoru  zostały  określone  w  opisie przedmiotu zamówienia  stanowiącym  Rozdział  IV Specyfikacji  Istotnych  Warunków  Zamówienia.

Realizacja  zamówienia  podlega  ustawie  z  dnia   7  lipca  1994 r.  Prawo budowlane    (t. jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.).

 

CPV ( Wspólny Słownik Zamówień ):  71520000-9  -  usługi  nadzoru budowlanego.

 

4.2.    Zamawiający  nie  dopuszcza  możliwości  składania  ofert  częściowych.

5.   Informacja  o  możliwości  złożenia oferty  wariantowej :

      Zamawiający  nie dopuszcza  możliwości  złożenia  oferty  wariantowej .

 

6.      Termin  wykonania  zamówienia :

 

         Zamawiający  wymaga, aby  zamówienie  zostało  zrealizowane  w  terminie 16 m-cy,  tj :

          -  od  rozpoczęcia  robót  ( planowany  termin  rozpoczęcia  robót    -  m-c   lipiec  2009r ),

          -  do  zakończenia  robót  ( planowany  termin  zakończenia  robót  -  31.10. 2010r. )

 

7.      Opis warunków  udziału  w  postępowaniu  oraz  opis  sposobu  dokonywania oceny  spełniania tych

         warunków:

 

7.1.      W  postępowaniu   mogą    brać   udział  Wykonawcy  niepodlegający  wykluczeniu  na  podstawie                              art. 24  ustawy  Pzp    oraz  spełniający  niżej  określone  warunki udziału  w  postępowaniu.

7.2.         Warunki  udziału  w  postępowaniu,  określone  w  oparciu  o  art. 22  ust.1 pkt 1)-3)  ustawy   Pzp:

7.2.1       Potencjał kadrowy

Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami                 odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób( wymagane uprawnienia budowlane stosowne do zakresu usług objętych przedmiotem zamówienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą  funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania:

1)     Inspektor Nadzoru ds. robót drogowych  - Koordynator 

wymagana  1 osoba;

minimalne doświadczenie zawodowe:  w ciągu ostatnich 3 lat  nadzorował  lub  pełnił  funkcję 

   kierownika budowy / kierownika robót  przy  budowie lub przebudowie  drogi  o  wartości  robót

   brutto min. 5 mln  PLN.

   (wartości podane w dokumentach w innych walutach niż wskazane przez Zamawiającego należy   

   przeliczyć wg średniego kursu NBP w miesiącu zakończenia robót).

  

7.2.2       Doświadczenie

                Wykonawca  musi  wykazać,  że  w  okresie   ostatnich   3 lat   przed   dniem   wszczęcia   niniejszego  

postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej  1 zadanie  o charakterze  i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia , tj. nadzorował  minimum  jedną  budowę / przebudowę drogi  o  wartości robót brutto      min.  8 mln  PLN.

 

7.3          Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  ( spółki cywilne / konsorcja ) 

 

                W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24    ust. 1  pkt 1-9  i  ust.  2 ustawy Pzp,  natomiast  warunki  określone w  pkt  7.2    muszą spełniać  łącznie.

 

7.4          Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art.24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności  wymagane dokumenty   i oświadczenia,   na zasadzie spełnia – nie spełnia.

 

8.            Dokumenty  i  oświadczenia  wymagane dla  potwierdzenia  spełniania  przez  wykonawców  warunków

 

8.1          Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:

 

8.1.1.      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

 

8.1.2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

 

8.2.         Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2.  Wykonawcy powinni przedłożyć  następujące dokumenty :

8.2.1.      Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  („Potencjał kadrowy”). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa   w pkt 7.2.1.1).          W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.

8.2.2.      Informację o doświadczeniu Wykonawcy („Doświadczenie zawodowe”). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. niniejszego ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi  zostały wykonane należycie.

8.3.         Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,     zamiast dokumentów, o których mowa   w pkt  8.1.2.   – składa  dokument  lub  dokumenty  wystawione               w  kraju,  w  którym  ma on  siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że  nie                otwarto jego likwidacji  ani nie ogłoszono upadłości,

 

8.4.         Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

8.5.         Dokumenty, o których mowa w pkt  8.3. i 8.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 8.1.2.

8.6.         Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ).     Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

8.7.         W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców  wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

                a)    oświadczenie     wymienione    w   pkt   8.1.1.   powinno    być    złożone    w    imieniu     wszystkich                           Wykonawców;

b)    Dokumenty  wymienione w pkt 8.1.2.  albo odpowiadające im określone w pkt 8.3.  i  8.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę;

c)    dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców  składających wspólną  ofertę.

 

9.    Informacja  na  temat  wadium:  Zamawiający  nie  wymaga  wniesienia  wadium.

 

10.  Kryteria  oceny  ofert  i  ich  znaczenie:     Cena  ofertowa  brutto  - 100%.

 

11.  Miejsce  i  termin  składania  ofert:

Oferty  należy  składać  w  siedzibie  Zamawiającego  przy ulicy Czerniewskiego 6, w pokoju nr 2 (SEKRETARIAT), w  terminie  do  01. 06. 2009r., do  godziny  1000.

 

12.  Miejsce  i  trmin  otwarcia  ofert:

Otwarcie  ofert  nastąpi  w  siedzibie   Zamawiającego   przy  ulicy  Czerniewskiego 6,  w  pokoju  nr 5,                 w  dniu      01.06. 2009r.,  o  godzinie  1015.

 

 

13.  Termin  związania  ofertą :  Termin  związania  ofertą  wynosi  30  dni. 

 

14.  Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy  ramowej.

 

15. Informacje  o  zamiarze  ustanowienia  dynamicznego  systemu  zakupów  wraz  z  adresem  strony  internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów :

Zamawiający  nie  zamierza  ustanawiać  dynamicznego  systemu  zakupów.

 

16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

Zamawiający  nie  przewiduje  wyboru  najkorzystniejszej  oferty  z  zastosowaniem  aukcji  elektronicznej.

 

17. Przewidywane  zamówienia  uzupełniające :    

Zamawiający przewiduje udzielenie  zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

 

18.  Termin  zamieszczenia  ogłoszenia  o  zamówieniu  w  BZP :

Ogłoszenie  o  zamówieniu  zostało  zamieszczone  w  Biuletynie  Zamówień  Publicznych  w  dniu 12.05.2009r

Nr  ogłoszenia :  143112 – 2009.

 

 

 

 

 

                                                                                                                   DYREKTOR

                                                                                                Powiatowego  Zarządu  Dróg w Piszu          

                                                                                                     mgr  inż.  Leszek  Skolimowski

                                                                                                              -  podpis nieczytelny -

 

 

 

 

 

 

 

 

Data powstania: wtorek, 12 maj 2009 09:51
Data opublikowania: wtorek, 12 maj 2009 11:31
Data przejścia do archiwum: wtorek, 2 cze 2009 09:19
Opublikował(a): Elżbieta Balicka
Zaakceptował(a): Leszek Skolimowski
Artykuł był czytany: 1700 razy