BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony - PZD.II.342/20/2007

wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę dr.pow. 1518N odc. Karwica-Krzyże
Nowa strona 1

                                                    

                                                   

                                          POWIATOWY  ZARZĄD  DRÓG  W   PISZU

                                                  UL.  CZERNIEWSKIEGO  6

                                                                  12-200  PISZ

 

        telefon :   (0-87) 423-28-07       fax :  (0-87) 423-24-22       e-mail :  parkwaypzd@hot.pl

                                                                 

rozpoczął  procedurę  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  w  trybie przetargu  nieograniczonego  poniżej   137 000  euro, na  podstawie   art. 39 ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004r. Prawo zamówień  publicznych (Dz.U. z 2006r  Nr 164, poz.1163 ; ost.zm. Dz.U.z 2007 Nr 82, poz.560)

 

1.  Przedmiot  zamówienia : 

     Wykonanie  dokumentacji  technicznej  na  przebudowę  drogi  powiatowej  Nr  1518 N

     odc.  Karwica  - Krzyże   od  km  9+868  do  km  13+400  -  dł. odc.  3,532 km

    

     CPV   -   74232000 - 4                                      

2Strona  internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

     www.bip.powiat.pisz.pl 

     Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego

     lub za zaliczeniem pocztowym. 

3Nie  dopuszcza  się  składania  ofert  częściowych  .

4.  Nie  dopuszcza  się  składania  ofert  wariantowych.

5.  Termin  realizacji  zamówienia  :  do  30 listopada  2007r.

                                                                

      6.  O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :   

     6.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

           ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;           

     6.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym  

           i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;          

     6.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :

     6.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24

            ust. 1 i  ust. 2 ustawy Pzp

     Ocena spełnienia  w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  „spełnia – niespełnia ”,

     w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.

 

7.  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu

     potwierdzenia  spełnienia  tych warunków :

     Dla potwierdzenia spełniania  warunków  udziału  w  postępowaniu  -  Wykonawcy winni 

     przedłożyć niżej wymienione dokumenty :

7.1   Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,

     7.2  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

     działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub   

     zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż

     6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;

7.3  Wykaz osób, które będą uczestniczyły  w  wykonaniu  zamówienia wraz dokumentami   

       stwierdzającymi , że osoby te posiadają wymagane  przepisami  Prawa  Budowlanego

            uprawnienia  niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zaświadczenia z właściwej

            Izby Inżynierów Budownictwa  potwierdzające ich przynależność do Izby.

    7.4   Wykaz  min. 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia  

            postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –

            w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot  

            zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców  oraz

            załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.

 

8.   Zamawiający  nie  wymaga  wniesienia  wadium.

9.   Kryteria  oceny  ofert:              -  cena  brutto   -  100 %

10. Oferty należy składać do dnia  12.10. 2007r do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 5

11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie  Zamawiającego  w  dniu  12.10. 2007r  o  godz. 1010.

12. Termin  związania  ofertą  wynosi  30 dni.

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

16. Osobami  upoważnionymi  do kontaktowania się z Wykonawcami  są :

      -  w  sprawach  merytorycznych   -   Leszek  Skolimowski       -   tel. (0-87) 423 28 07   w. 25

      -  w  sprawach  proceduralnych    -   Lucyna Elżbieta Balicka  -   tel. (0-87) 423 28 07   w. 27

17. Ogłoszenie zostało opublikowane w  Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.10.2007r

      pod  numerem  :   184135 - 2007.

                                                                                                  

 

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 4 paź 2007 14:38
Data opublikowania: czwartek, 4 paź 2007 14:46
Data przejścia do archiwum: niedziela, 14 paź 2007 16:43
Opublikował(a): Elżbieta Balicka
Zaakceptował(a): Leszek Skolimowski
Artykuł był czytany: 1699 razy