BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ograniczenia w obsłudze klientów i interesantów PZD w Piszu

czwartek, 19 mar 2020 09:46
W związku z zagrożeniem koronawirusem wprowadzone zostały zmiany w obsłudze klientów Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu.

Informacja w sprawie ustalenia wysokości opłat za zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych w Powiecie Piskim

czwartek, 11 cze 2015 09:09

Wniosek o wydanie decyzji na lokalizację

czwartek, 19 mar 2020 09:00
Wniosek o wydanie decyzji na lokalizację w pasie drogowym urządzeń obcych nie związanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.

Wniosek o wydanie zezwolenia na reklamy w pasie drogowym

czwartek, 19 mar 2020 09:27
Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację lub pozostawienie reklamy w pasie drogowym.

Wniosek wydanie zezwolenia na umieszczenie w pasie drogowym urządzenia

czwartek, 19 mar 2020 09:33
Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie w pasie drogowym urządzenia infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego (OPŁATY ROCZNE).

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego

czwartek, 19 mar 2020 09:36
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej w celu prowadzenia robót

Wniosek o zezwolenie na lokalizację zjazdu

czwartek, 19 mar 2020 09:42
Wniosek o zezwolenie na lokalizację zjazdu lub przebudowę zjazdu.

Zawiadomienie o awarii urządzeń

czwartek, 19 mar 2020 09:39
Zawiadomienie o awarii urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego zlokalizowanych w pasie drogowym.

Wniosek o zatwierdzenie projektu organizacji ruchu

wtorek, 14 kwi 2020 12:50

Sprawozdania finansowe za 2019 r.

czwartek, 7 maj 2020 11:49
Sprawozdania finansowe za 2019 r.

Ogłoszenie o wynikach naboru na stanowisko Specjalista ds. Planowania i Rozwoju Sieci Drogowej w PZD w Piszu

wtorek, 11 mar 2014 12:41

INFORMACJA

środa, 31 lip 2013 09:44
zatwierdzanie projektów organizacji ruchu na drogach powiatowych i gminnych.