BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

O nas

  • Zdjęcie 1
    Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
    Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 3
    Zdjęcie 3
CHARAKTERYSTYKA PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ

POWIATOWA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA

12-200 Pisz ul. Warszawska 5

telefon: ( 0-87) 423-24-04

e-mail: ppp-p-pisz@oswiata.org.pl

 

Nazwisko i imię dyrektora Poradni: MIERZEJEWSKA URSZULA

 

PRACOWNICY  PORADNI:

Lp.

Nazwisko i imię

Stanowisko

Rodzaj wykonywanych zajęć

1.

Grek Anna-Maria

psycholog

profilaktyka zaburzeń i trudności wychowawczych

2.

Wojsław Maria

psycholog

diagnoza, terapia, doradztwo

3.

Grądzka Agnieszka

psycholog

diagnoza, terapia

4.

Wszołek Emilia

psycholog

diagnoza, terapia

5.

Kuczewska Katarzyna

pedagog

diagnoza, rewalidacja

6.

Samul Monika

pedagog

diagnoza, terapia

7.

Piątek Henryka

pedagog

diagnoza, terapia, doradztwo

8.

Charubin Mariusz

pedagog

diagnoza, doradztwo zawodowe

9.

Więckowicz Jolanta

logopeda

diagnoza, terapia

10.

Korenik Wanda

główny księgowy

zgodnie z zakresem obowiązków

11.

Wolska Danuta

specj.ds. techn.

zgodnie z zakresem obowiązków

 

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA PORADNI:

  • czynna od godz. 700 do godz. 1500
  • teren działania powiatu piskiego:

-       gminy: Pisz, Ruciane-Nida, Orzysz, Biała Piska

 

Psycholodzy:

  • sprawdzają czy dziecko się dobrze rozwija
  • pomagają zrozumieć zachowanie dziecka
  • udzielają indywidualnych porad
  • wskażą odpowiednie formy pomocy
  • podejmą terapię indywidualną, grupową, rodzinną
  • przygotują i poprowadzą zajęcia warsztatowe dla nauczycieli, rodziców oraz zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów

 

Pedagodzy:

 

  • określą poziom wiadomości i umiejętności szkolnych
  • przeanalizują indywidualne potrzeby edukacyjne dziecka
  • wskażą sposoby udzielania dziecku pomocy w nauce
  • poprowadzą terapię pedagogiczną dzieci z zaburzeniami i deficytami rozwojowymi
  • przygotują i poprowadzą zajęcia warsztatowe dla nauczycieli i rodziców oraz zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów

 

Logopeda:

 

  • określi poziom rozwoju mowy dziecka
  • zajmie się usuwaniem zaburzeń mowy
  • udzieli porad i konsultacji związanych ze stymulację rozwoju mowy
  • pomoże zrozumieć jaki wpływ ma zaburzona mowa dziecka na jego zachowanie i naukę
  • przygotuje i poprowadzi zajęcia warsztatowe dla nauczycieli i rodziców oraz zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów

 

Data powstania: piątek, 11 lip 2003 13:48
Data opublikowania: piątek, 11 lip 2003 13:58
Data edycji: środa, 24 maj 2006 12:55
Opublikował(a): Urszula Mierzejewska
Zaakceptował(a):
Artykuł był czytany: 7753 razy
Ilość edycji: 3